جستجو کردن

انواع حوله تن پوش

آیا انواع حوله تن پوش وجود دارد؟ ویژگی هایی که یک حوله تن پوش خوب دارد شامل چه مواردی هست؟ اجناس مختلف حوله تن پوش کدام هاست؟

حوله پالتویی یا لباسی نوعی تن پوش با ضخامت زیاد و قد بلند است که البته استفاده آن هم برای خانم ها و هم آقایان و هیمنطور کودکان است که در رنگ ها و اجناس مختلف به بازار عرضه میگردد، حوله های موجود در ایران هم از انواع تولید داخل و هم ترک میباشد.
در ابتدا به مزیت حوله تن پوش نسبت به حوله حمامی میپردازیم، حوله های تن پوش با توجه به نوع پوششی که دارن بعد از حمام با خیال آسوده میتوان از آن استفاده کرد.

انواع مختلف حوله تن پوش

  • حوله تنپوش با قد کاملا یا تمام قد
  • حوله تنپوش بالاتر از زانو
  • حوله تن پوش پایین تر از زانو
  • حوله تن پوش با کلاه
  • حوله تن پوش بدون کلاه

برای انتخاب مدل تن پوش مدنظر باید بدانید چه مواردی برای شما دارای اهمیت هست مثلا اگر به دنبال تنپوشی هستین برای مناطق سردسیر بهتر گزینه حوله تن پوش تمام قد بهترین انتخاب هست.

جنس انواع حوله های تنپوش

قبل از توضیحات درباره جزییات اجناس حوله بهتر است بدانید حوله های تولید شده در بازار در اجناس پنبه ای، میکروفیبر، پشم مصنوعی، پشم طبیعی، ابریشمی، نایلونی، و همینطور پنبه ارگانیک به بازار عرضه میشود.
برای انتخاب هر یک از این مدل ها مواردی چون قیمت، نرمی و لطافت، سبکی و سنگینی، تاپیر گذار است.
به طور مثال حوله های تن پوش بامبو جاذب خوبی برای آب هستند و همینطور زودتر خشک میشوند اما خوب نسبت به حوله های دیگر نرمی و لطافت کمتری دارند، پس اگر دنبال حوله نرم و لطیف هستین گرینه مناسب برای خرید شما انواع دیگری به غیر از مدل بامبو میباشد.

نحوه شست و شو حوله باید به چه صورت باشد؟

  • برای بالابردن عمر حوله بهتر است با دمای 30 الی 40 درجه شست و شو را انجام دهید.
  • با شوینده های ملایم و همینطور نرم کننده شست و شو را انجام دهید.
  • از شست و شوی حوله با مواد سفید کننده قوی جدا خودداری کنین.

قیمت حوله تن پوش

اگر بخواهیم به بحث قیمت حوله بپرداریم بهتر است بدانید که حوله های موجود در بازار انواع مختلف، اجناس متفاوت و همینطور مدل های گوناگون که تمای آیتم ها روی قیمت حوله تاپیر گذارند.
به طور مثال اگر مدل انتخابی شما حوله تن پوش بالای زانو باشد قیمت کمتری نسبت به حوله تن پوش تمام قد دارد که البته جنس حوله در قیمت آن نیز تاثیر گذار است، پس در ابتدا اول باید مشخص کنید کدام مورد مد نظر شماست تا متوجه قیمت آیتم مورد انتخابی خود شوید.