جستجو کردن

حوله استخری چیست؟

حوله استخری چیست و چه کاربردی دارد؟ تفاوت حوله استخری با حوله تن پوش و روزانه چیست؟ آیا حوله های استخری در مدل های متفاوت تولید میشود؟
بهتر است در ابتدا به چند سوال مطرح شده پاسخ بدهیم؛ حوله استخری که به آن حوله سفری هم گفته میشود حوله هایی هستند با ابعاد کوچکتر و ضخامت کمتر.
این ویژگی موجود در حوله های استخری حمل و نقل را راحت کرده و همینطور با توجه به خصوصیات ذکر شده به راحتی در کیف استخر و چمدان میتوانید قرار دهید و با توجه به اینکه فضای کمتری میگیرد استفاده از آن را برای شما راحت تر می کند.
اما این نکته را هم در نظر داشته باشین که حوله از آنجایی که با پوست بدن ارتباط مستقیم دارد باید دارای الیاف قابل قبولی باشد.

الیاف مناسب در حوله

  • یکی از آیتم ها مهم اینکه پرز دهی نداشته باشد یعنی پرز روی حوله به بدن نچسبد.
  • دیگر آیتم مهم رنگدهی آن است که حوله مرغوب حوله ایست که به بدن رنگ ندهد.
  • و همینطور جاذب آبی خوبی باشد و البته زود هم خشک شود.
  • لیاف نرم و لطیفی داشته باشد.
  • بعد از شست و شو کیفیت خود را حفظ کند.

انواع حوله های استخری

حوله های استخری در انواع زنانه و مردانه و کودکانه تولید و عرضه میشود، که از دیگر موارد مصرف حوله های استخری در کنار دریاها میباشد.

چرا باید حوله استخری استفاده کرد؟

به طور مثال اگر شما نیازمند یک حوله برای بعد از تمرینات ورزشی خود هستین حوله های استخری گزینه راحتی برای جا به جایی و حمل آسان آن میباشد اما باید توجه داشت که حوله های ورزشی پنبه ای و نخی هستند که جدب راحت و سریعتری دارند.

سایز حوله های استخری

حوله های استخری از حوله های دست و صورت بزرگتر و از حوله های تن پوش کوچک تر هستند
و همین ویژگی حوله استخری باعث شده براحتی داخل کیف قرار بگیرد.
اما معمولا حوله های استخری در بازار با عرض 70 سانتی متر و با طول 130 تا 170 سانتی متر تولید شده است.
که البته بعضی از تولید کننده ها در ابعاد دیگر هم موجود دارند.

مدل های مختلف حوله های استخری

شاید به نظر برسد که حوله های استخری فقط در نوع ساده موجود باشد اما تولید کنندگان با تنوع دادن به نوع آن نیاز تعداد زیادی از مشتریان را برطرف کرده اند، شما میتوانید حوله های استخری با مدل دکلته و همینطور عبایی کوتاه و بلندو البته بندی تهیه کنید.