جستجو کردن

خرید حوله تن پوش با کیفیت

خرید حوله تن پوش با کیفیت هم به صورت تکی و هم به صورت ست در اختیار مشتریان قرار میگیرد و خریدان با توجه به درخواست خود می توانند خرید داشته باشند.

حوله ها در ارتباط و تماس مستقیم با پوست بدن ما هستند به همین دلیل باید برای راحتی و آسودگی طراحی شوند.حوله های با کیفیت و مرغوب میتواند تفاوت و اختلاف بین پوست تحریک شده و خشک و تسکین بعد از حمام کردن باشد، و هر الیافی در میزان جذب و دوام و موارد دیگر تاثیر گذار است.

اجناس مختلف حوله تن پوش

پنبه: الیاف ظریف و بلند یک حوله بسیار زیبا را ایجاد میکند که با سرعت زیادی آب را به خود جذب میکند و همینوطور خشک میکند.

میکروفایبر: این نوع از حوله ها بین افراد با موهای مجعد و فر طرفداران زیادی دارد، بسیار سبک وزن هستند و همینطور روی مو و پوست بسیار نرم میشوند و البته زود خشک میشوند.

بامبو: حوله های بامبو به علت تولید پایدار برای افرادی که دوستدار طبیعت هستند بسیار مناسب که البته طرفداران زیادی را هم دارد.

کتان:حوله های با جنس کتان بسیار جذب کننده و در عین حال اصطلاحا قابل تنفس گفته میشود،با دوام ترین حوله ها از مواد با کیفیتی مثل کتان و پنبه تولید میشود تا طول عمر بیشتری داشته باشد.

سایزهای موجود حوله های تن پوش در بازار

حوله ها در سایز بندی های مختلف توزیع میگردد که به صورت اسمال، مدیوم، لارج، ایکس لارج موجود هستند.

برای اندازه گیری دقیق تر باید از فروشنده ابعاد جزئی تر بخواهید به این دلیل که گاها در تولیدی های مختلف ابعاد با کمی تغییر در اختیار مشتری قرار میگیرد.

قیمت حوله

قیمت حوله بسته به نوع انتخابی شما متفاوت است، برای درک بیشتر این مورد به توضیحات توجه کنید،به طور مثال حوله ها در سری های متفاوت مانند لوکس، مصرفی و همینطور اسپرت در بازار موجود می باشند؛ و یا اینکه با برندهای مختلف تولید شدند مانند: برق لامع، حوله هنر، حوله پود ایران، حوه پردیس، حوله گلبافت، هیرو، و تعداد زیادی دیگر از برندها و یا انتخاب حوله بر اساس تعداد تکه که شما حوله با لیف حوله کلاه حوله دمپایی یا حوله تک مد نظر شما باشد.

برای استعلام قیمت موجودی ها به صورت عمده و تکی میتوانید با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.