جستجو کردن

مشخصات 1 حوله دستی خوب

مشخصات 1 حوله دستی خوب میتواند شامل رنگ آن، بافت آن، طرح آن و البته میزان جذب آب و خشک شدن سریع آن باشد. که موارد مختلفی همچون نوع الیاف مورد استفاده در آن و نحوه تولید می توانند تعین کننده کیفیت نهایی انواع حوله های دست و صورت خوب باشد.

حوله دست و صورت

حوله های صورت و دست ؛ آیا با هم متفاوت هستند؟

شاید به نظر برسد حوله های دست و حوله های صورت در واقع یکی هستند، اما بهتر است بدانید حوله دست از صورت مجزاست، شاید خیلی از افراد این دو عبارت را باه به کار ببرند، اما در واقعیت اینها حوله هایی مجزا هستند.

  • اندازه: ساده ترین و شاید بزرگترین تفاوت حوله های دست و صورت در اندازه آنهاست، حوله های دست کمی بزرگتر از حوله های صورت هستند، حوله های صورت عموما مربع شکل و حوله های دست مستطیل شکل هستند.
  • عملکرد: عملکردشان اهم از نامشان مشخص است، یکی برای صورت و دیگری برای دست.
  • جنس: اگر چه ممکن است هر دوی اینها دارای اجناس و طرح های مختلف باشند، اما اغلب افرادی که از حوله برای خشک کردن صورت خود استفاده می کنند افرادی هستند که پوست های حساسی دارند از این رو باید جنس حوله صورت خیلی مرغوب و با کیفیت باشد.

برای حوله های صورت الیاف بسیار نرم شاید مخملی و البته کاملا ارگانیک با بهترین مواد طبیعی استفاده میشود؛ با در نظر گرفتن موارد گفته شده میتوانید به تفاوت های اساسی حوله های دست از صورت پی ببرید.

چرا ما همه به حوله صورت و هم حوله دست نیاز داریم؟

قبل از پاسخ دادن به این سوال اول بهتر است بدانیم در چه مکانهایی کاربرد دارند، حوله های دست و صورت در منازل شما میتوانند گزینه مناسبی برای مهمانان شما باشند، جدا از آن در اشپزخانه قطعا یکی از وسایل پر استفاده شما خواهند بود، در مراکز اسپا، مراکز ورزشی، مراکز خدمات پوستی و فیشال، انواع فروشگاه های استخرها مکانهایی هستند که حوله های دست و صورت پر کاربرد هستند؛ در نتیجه ما همه در مکان های مختلف به آنها نیاز داریم.

انواع اجناس حوله های دستی

  1. پنبه مصری: حوله ها با جنس پنبه های مصری حس لوکس بودن و قابلیت جذب بالایی را دارند، به همین دلیل مراکز مختلف اسپا و هتل های بسیار لوکس از این حوله ها انتخاب میکنند.
  2. پنبه ترکی: پنبه ترکی شباهت زیادی به پنبه مصری دارد، یکی از موارد قابل توجه پنبه های ترکی قابلیت جذب پذیری بالای آنهاست، و سرعت خشک شدن سریع آنها باعث شده در مکانهایی مانند استخرها کاربرد ویژه ای داشته باشد.
  3. پنبه پیما: این پنبه به دوام عالی شهرت دارد، در واقع حوله های ساخته شده با پنبه پیما مدت عمر طولانی تری دارند.
  4. پنبه ارگانیک: هر پنبه ای که به صورت ارگانیک رشد می کند در واقع در پرورش آن از هیچ گونه سم و کودی استفاده نشده است، در واقع ارگان هایی که توجه ویژه خود را به حفظ محیط زیست معطوف کرده اند از اینگونه پنبه ها استفاده میکنند، کمپانی های تولید حوله برای کودکان یکی از مراکز مورد استفاده از این نوع پنبه ها هستند.
  5. بامبو: یکی دیگر ار انتخاب های خوب برای حفظ محیط زیست گیاه بامبو است، برلی رشد آن نیازی به آفت کش نیست، و محصولات تولید شده با پنبه بامبو برای افراد با پوست حساس بسیار مناسب است.
  6. میکروفیبر: حوله های تولیدی با میکروفیبر اغلب از ترکیب پلی استر هستند، بسیار جذب کننده و البته با سرعت خشک میشوند، برای استفاده به عنوان حوله تمیز کننده بسیار ایده آل است، و برای استفاده در هر کاری گرینه بسیار مناسب است.

نحوه مراقبت از حوله دست و صورت

مراقبت از حوله های دست و صورت مانند هر حوله ای قطعا خواهد بود، فقط نکته ای که باید توجه کنید این است که با سرعت بیشتری آنها را تعویض کنید، حتما مواد شوینده مناسب و بدون انزیم استقاده کنید، حوله های صورت مستقیما با چشم و پوست صورت شما در ارتباط است، پس سعی کنید حتما مواد شوینده مناسب استفاده کنین، جدا از مواد شوینده سفید کننده بپرهیزید تا حوله شما مدت زمان بیشتری را عمر کند.

 

خرید حوله دستی از مرکز خرید عمده

اگر قصد خرید حوله دست و صورت و انواع مختلف حوله مانند حوله تن پوش، حوله اسپا، حوله استخری را دارید میتوانید برای دریافت مشاوره ارتباط بگیرید.