جستجو کردن

حوله پالتویی کودک

حوله پالتویی کودک همان حوله تن پوش است که در قدهای 80، 90، 100، 110 تولید میگردد، که سنین کودکی تا نوجوانی را پوشش می دهد.

حوله پالتویی کودک

انتخاب حوله کودک ایده آل

انتخاب حوله ممکن است برای بزرگسالان کار آسانی باشد، زیرا که بزرگسالان ترجیحات خود را برای انتخاب میدانند؛ اما والدین چگونه برای یک انتخاب ایده آل اقدام کنند؟ در ادامه راهنمایی لازم برای انتخاب صحیح را خواهید داشت.

  • آب و هوا

یکی از آیتم هایی که در زمان خرید حوله کودک باید مورد توجه قرار دهید شرایط آب وهوایی شهر خود می باشد، با توجه به منظقه ای که هستین باید ضخامت مورد نظر برای حوله را در نظر بگیرید، به طور مثال افرادی که در مناطق با رطوبت بالا هستند بهتر است  حوله ای انتخاب کنند که علاوه بر ویژگی های منحصر به فرد مربوط به حوله کودک جنس آن به گونه ای باشد که روند خشک شدن آن طولانی نباشد تا از تجمع باکتری در حوله جلوگیری کند.

  • جنس حوله کودک

طبیعتا حوله ای تولید شده در بازار از انواع مختلف است، اما سوال اینجاست که چه حوله ای برای کودک ما مناسب است؟

به طور کلی پنبه پایه ثابت و اصلی حوله های کودک است، الیاف تنفس پذیر و و البته طبیعی مانند پنبه به خانواده هایی که میخواهند مطمئن شوند حوله ای که پوست تن کودکشان را لمس میکند عاری از هرگونه حساسیت یا انواع محرک هاست، در واقع خیالشان راحت است حوله ای که پوست کودک انها را لمس میکند کاملا ارگانیک و ضد آلرژی است.

با این وجود پنبه تنها گزینه و انتخاب برای حوله کودک نیست، بامبو به عنوان پارچه ای برای نوزادان محبوب شمرده می شود، خاصیت جذب پذیری بالا آن را به یک انتخاب مناسب برای حوله کودک تبدیل کرده است؛

ترکیب بامبو و پمبه نهایتا میتوانند انتخاب هوشمندانه ای برای حوله کودک شما باشد.

حوله کودک

طراحی حوله های کودک

ما به همت جمعی از تولید کنندگان انواع حوله های حمام را جمع آوری کرده ایم، و تمامی آیتم ها را برای یک حوله خوب بررسی کرده ایم، در نتیجه انواع حوله را با توجه به نیاز بازار در اختیار خریداران قرار می دهیم.

میزان جذب ایده آل برای حوله نوزاد چقدر است؟

زمان انتخاب حوله برای فرزندانتان به قدرت جذب حوله که یک آیتم بسیار مهم خصوصا در حوله کودکان است توجه کنید، قرار گرفتن فرزندان خود در معرض هوا بعد از حمام را به حداقل برسانید، کودکان با توجه به روحیاتی که دارند عجله دارند بلافاصله بعد از حمام به سمت بازی بروند، انتخاب یک حوله نرم با ضخامت مناسب می تواند خیال شما را از نگرانی بعد حمام آسوده کند.

انواع حوله پالتویی کودک

  • کلاه دار
  • بدون کلاه
  • طرحدار
  • ساده
  • با چاپ شخصیت های کارتونی

برای خرید حوله پالتویی کودک و انواع دیگر میتوانید راهنمایی های لازم را از کارشناسان ما بخواهید.