جستجو کردن

حوله استخری زنانه

حوله استخری زنانه در مدل های متفاوت و البته وزنی کم و ابعادی کوچکتر کار را برای حمل و نقل و البته تعویض لباس در استخرهای عمومی راحت کرده است.
وجود حوله های استخری در انداره های مختلف، رنگبندی متنوع، اجناس گوناگون کار را برای خرید یک حوله استخری زنانه راحت کرده است.

حوله استخری

کاربرد حوله استخری

شاید گمان کنید حوله های استخری گزینه خیلی خوبی فقط برای استخرهاست، اما اگر با کاربرد آن آشنا شوید متوجه خواهید شد که در طیف وسیع کاربرد دارد.

  • در مسافرت ها که همه به دنبال کم جا کردن وسایل خود هستند حوله استخری با یک جنس نازک می تواند شما را در این امر یاری کند.
  • در سالن های ورزشی علاوه بر اینکه فضای کمی را در ساک ورزشی شما میگیرد، امکان تعویض آسان لباس را برای شما فراهم میکند.
  • در سالن های ماساژ زمانی که میخواهید ماساژ بگیرید استفاده از یک حوله می تواند کار شما را هم در هنگام ماساژ و هم بعد ان خیلی راحت کند.
  • در پارک های آبی که اتفاقا بسیار هم شلوغ هستند ممکن است تعویض لباس در آن مکان شلوغ شما را به درد سر بیندازد با انتخاب هوشمندانه یک حوله استخری میتوانید کار را برای خود راحت کنید و از تجربه تلخی که عموما در هنگام خروج و تعویض لباس خواهید داشت جلوگیری کنید.
  • در ساحل ها هم شرایط به همین گونه است، در برخی ساحل ها مکانی را تدارک دیده اند تحت عنوان ساحل بانوان که خب تجربه یک شنای فوق العاده را میتوانید در این سواحل داشته باشید با داشتن اکسسوری های متناسب مانند حوله های استخری می توانید این تجربه را جذاب تر کنید.

حوله استخری چگونه است؟

حوله های استخری در مدل های متفاوت هستند مثلا میتوانید آنها را به صورت دو بند تهیه کنید، حوله های دکلته با کلاه و بدون کلاه از دیگر انواع حوله های استخری هستند. حوله های مدل پانجو، حوله های استخری مدل حلقه ای هم در رنگبندی ها و جنس های مختلف وجود دارد.

حوله استخری

چگونه حوله استخری را بشوییم؟

قطعا تمیز بودن حوله و بدون لک بودن آن برایمان بسیار حائز اهمیت است، از آنجایی که حوله های استخری عموما از جنس پنبه هستند پس درنتیجه شستن آنها کار سختی نیست براحتی میتوانید آنرا درون ماشین لباسشویی خود بیندارید، دقت کنید دمای ماشین لباسشویی خود را بین 40 تا 60 درجه قرار دهید، یک ماده شوینده مناسب بدون آنزیم انتخاب ایده ال برای شست و شوی حوله استخری میباشد.

حوله استخری از کجا بخرم؟

خرید حوله استخری زنانه قطعا کار دشواری نیست، با تماس با کارشناسان ما می توانید راهنمایی های لازم را در رابطه با انواع حوله استخری زنانه و البته بچه گانه دریافت کنید.