جستجو کردن

قیمت حوله دستی

قیمت حوله دستی در رنج های مختلف از 40 هزار تومان تا 350 هزار تومان متغییر است، اینکه چرا قیمت حوله های دستی با هم متفاوت است قطعا عوامل ریادی در آن دخیل هستنند.

از سری دلایل تفاوت قیمت ها سایز حوله های دستی، جنس و کیفیت آن، برند تولید کننده، ساده یا طرح دار بودن آن میتواند باشد.

حوله دستی

حوله های گلدوزی شده

یک سری از حوله های دستی در بازار موجود هستند که به حوله های عروس هم نیز معروف هستند. حوله های عروس عموما به شکل های مختلف گلدوزی میشوند، که البته رنج قیمت آنها به نسبت سایر حوله ها بیشتر است. در مدل های ست عروس و داماد موجود هسند.

حوله های وارداتی

حوله های دستی وارداتی که بازار وجود دارد عمدتا از ترکیه وارد شده اند، طرح های خاص و کیفیت بسیار بالایی دارند، در حال حاضر در داخل کشور تولیدی های مختلف اقدام به تولید حوله در سطح انبوه کرده اند که خیلی از این حوله ها با کیفیت بالاتر از نمونه های خارجی خود می باشد.
در واقع صنعت تولید حوله با توجه به درخواست زیاد مصرف کنندگان ارتقا یافته است، و حوله ها واقعا دارای کیفیت بالا، طرح های زیبا موجود هستند.

آیا حوله دست و صورت با هم متفاوت است؟

درست است که اسم این حوله ها مدام کنار هم می آید، اما کاربرد آنها واقعا متفاوت است، حوله ای که برای صورت خود استفاده میکنید باید کاملا منحصر به فرد باشد، پوست صورت بسیار نارک تر، حساس تر از پوست دست ها میباشد.

کمک به محیط زیست با استفاده از حوله

بیشترین کاربرد حوله های دست در آشپرخانه هستند، با استفاده از یک حوله مناسب دست می توانید به چرخه محیط زیست کمک کنید از این جهت که در طول روز و در حین آشپری ممکن است بارها و بارها دست های خود را بشویید، اگر قرار باشد هر بار برای خشک کردن دست های خود از دستمال کاغذی استفاده کنید، قطعا در سال های نزدیک محیط زیستی را خواهیم داشت که باور نکردنیست.
انتخاب یک حوله مناسب برای دستهای خود علاوه بر کمک به محیط زیست قطعا میتواند شما را در داشتن پوست لطیف تر یاری کند.

سایز حوله های دستی

سایز بندی های مختلف در حوله های دست و صورت موجودند، که ممکن است برای کاربردی که آن حوله خواهد داشت تغییر کند، برخی از این حوله های دست و صورت در سالن های فیشال کاربرد دارند که ابعاد کوچک تری خواهند داشت، بعضی ها در سالن های اسپا و ماساژ صورت که ابعاد آن کمی بزرگ تر است.
اما به طور کل حوله ها با عرض 35، 45، 55 سانتی متر و با طول 35، 45، 55، 75، 85، 95 عموما تولید میشوند.

حوله دستی 2

چرا حوله کثیف می شود؟

زمانی که شما دست یا صورت خود را با حوله خشک می کنید ممکن است مقداری از پوست مرده شما بر روی حوله بنشیند که اصلا با چشم قابل دیدن نباشد، بودن آن پوست ها بر روی حوله اگر شسته نشود تولید میکروب میکند، جدا از آن با توجه به اینکه حوله های دست بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند پس قطعا تایم طولانی تری مرطوب می مانند اگر به موقع شسته نشوند مکان مناسبی برای تجمع باکتری ها میشوند. پس بهتر است به طور منظم در پایان هر روز آنها را شست و شو دهید.

برلی اینکه مطمئن شوید مواد شوینده بر روی پوست صورت شما ایجاد آلرژی نمی کند می توانید برای شست و شوی حوله خود از مقداری سرکه سفید استفاده کنید و خیالتان راحت باشد که برای پوست شما مشکلی به وجود نمی آورد.

حوله دستی

حوله دستی از کجا بخرم؟

در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی به راحتی میتوانید در هر شهری که هستید انواع حوله دستی را به صورت عمده یا تک به صورت آنلاین خریداری کنید. با ارتباط با کارشناسان ما میتوانید استعلام موجودی ها و قیمت را بگیرید.