جستجو کردن

ست تن پوش مردانه

خرید تن پوش ست مردانه با ترکیب بندی های مختلف و کیفیت های متفاوت در نوع ست و نیم ست ارائه می شود. ست تن پوش مردانه با رنگبندی های مختلف به صورت ساده و طرحدار موجود هستند.

تن پوش مردانه

در ست حوله تن پوش مردانه چه چیزهایی موجود هستند؟

ست های تن پوش مردانه شامل حوله تن پوش، دمپایی حوله ای، حوله دستی، حوله حمامی هستند، که این یک ست کامل تن پوش است، حوله هایی هستند که تحت عنوان نیم ست شامل حوله تن پوش و دمپایی حوله ای هستند، حتی در بعضی بسته بندی ها فقط یک حوله تن پوش بدون تجهیزات جانبی می باشد که این حوله ها به حوله های اقتصادی معروف هستند.

چرا انواع حوله ها را باید شست؟

دلایل مختلفی میتواند داشته باشد، به طور مثال گاها آقایان بعد حمام زمانی که حوله هنوز بر تن دارند موهای خوذ را خشک و پیرایش میکنند، ممکن است مقداری از این مواد به حوله آغشته شود و در این صورت حوله باید شست و شو شود.

پوست های مرده موجود در سر و پوست مرده بدن  مدام در حال کنده شدن است و چه بسا بعد از حمام این اتفاق بیشتر رخ میدهد، اما نکته ای که وجود دارد این پوست ریزی ها بر روی حوله اثرش براحتی قابل مشاهده نیست اما در هر صورت وجود دارند، پس برخلاف اینکه این تصور در بین عموم وجود دارد که حوله ها تن تمیز را لمس میکنند و نیاز به شست و شوی سریع ندارند اتفاقا شست و شوی مرتب و منظم آنها از اولویت های مراقبت از آنهاست.

تن پوش مردانه

چرا حوله ها بو میگیرند ؟

حوله ها به دلایل زیادی مستعد رشد باکتری هستند، اول از همه کاربرد آنها باعث شده اغلب مرطوب باشند و فضای رطوبتی خود فضای مناسبی برای رشد میکروب ، باکتری و کپک ها هستند دوم اینکه بسیار جذب کننده هستند و به همین علت ممکن است در مدت طولانی خیس باقی بمانند که خود عاملیست برای تجمع باکتری.
و زمانی که در طولانی مدت حوله در این شرایط باشد بعد مدتی دیگر کاربرد اولیه خود را نخوهد داشت و زمان آن فرا رسیده که حوله جدید بخرید.

چرا حوله ها زرد میشوند؟

یکی از دلایل زردی حوله ها تجمع مواد معدنی از آب سخت می باشد، از دیگر دلایل روغن هایی که بعد حمام استفاده می کنید، یا اگر تایم طولانی با حوله ها باشید و عرق کنید، یا ماندن مواد شوینده در بافت حوله همه از دلایلی است که باعث زرد شدن حوله ها می شود.

تن پوش مردانه

قیمت تن پوش مردانه

قیمت تن پوش مردانه بسته به ست بودن و نیم ست بودن و برند انتخابی و علاوه بر اینها کیفیت آن متغییر است. شما برای دریافت موجودی های تن پوش و دریافت لیست قیمت می توانید با کارشناسان ما در این زمینه صحبت کنید تا به نتیجه قطعی برای خرید خود برسید.