جستجو کردن

خرید حوله حمامی

خرید حوله حمامی خوب و با کیفیت می تواند تجربه یک حمام دلنشین را به شما هدیه دهد، خرید حوله حمامی عمده قیمت مناسب تری را نسبت به خرید تکی قطعا خواهد داشت.

حوله حمامی
حوله حمامی

شاید خیلی هیجان انگیز باشد زمانی که از حمام خارج می شوید و تن شما را یک حوله نرم و لطیف لمس میکند اما شاید میتوان گفت این وضعیت می تواند حمام شما را یک حمام 5 ستاره تبدیل کند اگر استاندارد های یک حوله با کیفیت و مناسب را بدانید.

آیا حوله های حمامی در انداره های مختلف وجود دارد؟

بهتر است بدانید پاسخ این سوال مثبت است، حوله های حمامی در سایز های استاندارد، کوچک و سایز بزرگ و خیلی بزرگ موجود هستند که این تنوع در انداره توانسته است تمامی قشر از خریداران را راضی کند.

آیا حوله های حمامی برای کودکان مناسب است؟

بهتر است حوله حمام کودکان کلاه دار باشد تا ایمنی بیشتر در بعد از حمام ایجاد کند، ابعاد حوله کودکان کوچک تر است و قطعا بافت ظریف تر لطیف تری خواهد داشت.

شکل حوله حمامی

حوله های حمامی عموما مستطیل شکل هستند که ابعاد انها با توحه به سایزی که انتخاب می کنید متفاوت هستند.

حوله حمامی
ست حوله حمامی

ست حوله های حمامی عموما به این صورت است که دو تا حوله حمامی سایز 100 در 170 با دور رنگ متفاوت وجود دارد.
در کنار آن دو حوله دست و صورت آن هم دارای سایز بندی متفاوت اما عموما به سایز 55 در 95 خواهد بود.
این حوله ها هم تحت عنوان حوله های عروس و داماد به فروش میرسد.

چطور حوله ماندگار تری داشته باشیم؟

  • یکی از راهکارهای ماندگاری حوله درست شست و شو کردن آن است، حوله ها را با سایر لباس ها در ماشین لباسشویی نشویید، زمان شست وشو ماشین لباسشویی را بسیار پر نکنید، ماده شوینده مناسب استفاده کنید، استفاده از ماده شوینده های قوی انتخاب مناسب برای حوله های حمامی نخواهد بود.
  • حتما سریعا بعد از شست و شو آویزان کنید، اگر مدت رمانی بعد از پایان شست و شو در ماشین لباسشویی بمانند قطعا بوی بدی می گیرد، چروک می شود و به بافت آن آسیب می زند.
  • به صورت کاملا باز آنها را پهن کنید تا تمام قسمت آن خشک شود.
  • شاید به نظر برسد استفاده از نرم کننده های مختلف  کار خوبی باشد برای شستن حوله، اما بدانید نرم کننده ها به مرور زمان آسیب جدی به حوله شما میزند، بافت رویی آن را می پوشانند و کم کم باعث میشود خاصیت جذب کنندگی حوله شما از بین برود. در این زمان است که حوله شما باید تعویض شود.

حوله حمامی
حوله را چه مدت زمانی باید استفاده کرد؟

اگر تمام مواردی که گفته شد را در طول مدت استفاده رعایت کنید بعد از دو سال زمان آن رسیده است که حوله خود را عوض کنید.
البته این برای زمانیست که حوله شما در مدت این دوسال پاره نشود، خاصیت جاذب بودن خود را حفظ کند، و پرز و الیاف ان حالت خود را حفظ کند.