جستجو کردن

حوله حمام هتلی

حوله حمام یکی از ملزومات در هتل هاست، داشتن یک حوله حمام هتلی نرم و سبک بعد از یک سفر طولانی لذت رفتن به حمام را دوچندان می کند، هتل های لوکس از انواع حوله ها برای راحتی میهماناشان استفاده میکنند تا لذت اقامت در هتل برایشان دو چندان شود.

حوله حمام
حوله ها در هتل

حوله ها قسمت مهم و تاثیرگذاری از صنعت مهمان نوازی خواهند بود، و قطعا هر هتل خوبی نیاز به انواع حوله های با کیفیت، نرم و باداوم دارد.
صاحبان و مدیران خرید هتل ها در هنگام خرید تجهیزات مانند حوله باید عوامل مختلفی را بررسی کنند تا بتوانند به بهترین شکل ارائه دهند.

چرا انتخاب یک حوله هتلی مهم است؟

شاید به نظر موضوع بی اهمیتی باشد، اما بدانید در هتل ها با استفاده از کوچکترین چیزها میتوان برای برندسازی هتل استفاده کرد، که اتفاقا حوله ها نقش پررنگی در این موضوع دارند.

شما فرض کنید در هتلی اقامت دارید و میخواهید از خدمات هتل مانند ماساژ، استخر، سالن بدنسازی و یا دیگر بخش ها استفاده کنید، به نظر شما بعد از یک شنای لذت بخش داشتن یک حوله مناسب چقدر می تواند در کسب رضایت مشتری تاثیر گذار باشد؟
قطعا پاسخ این سوال خیلی خواهد بود، هر چقدر امکانات یک هتل بیشتر باشد باعث می شود در سفرهای بعدی میهمانان مجددا همان هتل را انتخاب کنند.

  • در واقع شما با تجهیزات با کیفیت در برندسازی هتل خود کمک کرده اید.

حوله حمام

انواع حوله های هتلی

  1. حوله های تن پوش
  2. حوله های حمام
  3. حوله های دست و صورت
  4. حوله سر
  • بسته به نوع هتل هایی که انتخاب میکنید ممکن است در اختیار گذاشتن نوع حوله تغییر ایجاد شود.

شست و شوی حوله های هتلی

بهتر است اصلا نگران تمیز بودن حوله های موجود در هتل نباشید، بعد از خروج هر مسافر حوله ها به رختشوی خانه هتل انتقال داده می شوند و به صورت کاملا حرقه ای شسته می شوند، و مجدد بعد از شست و شو و ضد عفونی کردن و خشک شدن بسته بندی می شوند و به اتاق ها انتقال داده می شوند.

کیفیت حوله حمام هتلی

عموما صاحبان و مدیران هتل حوله های هتلی را از نوع با کیفیت خریداری می کنند، علاوه بر اینکه برای کسب رضایت مشتری این نکته حائز اهمیت است اتفاقا به چرخه اقتصادی هتل کمک می کند از این جهت که حوله های با کیفیت عمر طولانی تری خواهند داشت و در صورت نگهداری و مراقبت درست می توان در طول عمر آنها را افزایش داد.

قانون حوله هتل

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که آیا میتوان بعد سفر حوله را با خود ببریم، پاسخ منفی است.
دقت کنید هر وسیله ای که در هتل ها وجود دارند که می شود مجدد از آن استفاده کرد قابلیت بردن ندارد، مثلا دمپایی یکبار مصرف و کلاه حوله ای یکبار مصرف یا انواع شوینده ها و شامپوها از اقلامی هستند که میتوانید برای یادگار از سفر خود به همراه داشته باشید.

چرا حوله های هتلی سفید هستند؟

شاید دلیلش خیلی واضح باشد، برای نظافت و بهداشت بیشتر، کاملا مشخص است که حوله ای سفید آلودگی را زودتر نشان میدهد، مشخص است که حوله سفید تمیز کردن و لک زدایش راحت تر است و ضمن اینکه حس خوب تمیزی را انتقال میدهد.

  • یک مورد دیگر هم که جالب است بدانید زمانی که حوله ای دیگر کهنه میشود وقتی رنگ آن سفید است کهنگی یا تغییر رنگ را بهتر نشان می دهد و وضع کردن این قانون برای هتل ها به سود میهمانان و مسافران است.

حوله حمام

خرید عمده حوله حمام هتلی

هتلداران اغلب به دنبال روش هایی هستند تا هزینه های بسیار زیادی که در بخش هتلداری وجود دارد را کمتر کنند، و البته از کیفیت هم غافل نشوند، خرید عمده تجهیزات مانند حوله می تواند کمک کننده بزرگ و مهمی برای کاستن این هزینه ها باشد.

  • برای خرید عمده انواع حوله های هتلی و استعلام قیمت و دریافت موجودی ها و نمونه ها میتوانید از طریق منو تماس با ما با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.