جستجو کردن

حوله حمامی بزرگ

حوله حمامی بزرگ با بافت چهار پود و با نخ پنبه، تراکم و نرمی بسیار عالی، با آبگیری صد در صد، رنگ ثابت و بدون هیچ گونه پرزدهی و بافته شده توسط بهترین و بروزترین دستگاه های بافندگی با بسته بندی کادویی در جعبه در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

حوله حمامی

حوله حمامی چیست؟

انواع مختلفی از حوله ها وجود دارند مثل حوله استخری، حوله تن پوش، حوله اسپا که هر کدام هدف خاصی را دنبال می کنند، اما حوله های حمامی حوله های مستطیل شکلی هستند با ابعاد مختلف که برخی از افراد این نوع را به نوع تن پوش برای بعد حمام خود ترجیح می دهند.

خرید حوله حمامی سایز بزرگ

  • حوله حمام سایز بزرگ به راحتی بعد دوش گرفتن کمک می کند، ابعاد بزرگ آن براحتی کل بدن را پوشش می دهد و البته باعث می شود زودتر خشک شوید.
    همچنین حوله حمام سایز بزرگ برای افرادی که اندام های درشت تری دارند و یا به اصطلاح پلاس سایز هستند بسیار مناسب است.

موارد استفاده از حوله حمامی

حوله های حمامی از دسته حوله هایی هستند که می توان برای بعد از شنا در استخر استفاده کرد، علاوه بر آن در سالن های بدنسازی، در مراکز ماساژ، در مراکز زیبایی، در هتل ها و همچنین در سفر از زمان هایی هستند که این حوله ها کاربرد ویژه ای دارند.

ست حوله حمام

حوله های حمامی هم به صورت تک موجود هستند و هم به صورت ست، ست حوله های حمامی به این صورت است که یک حوله حمامی همراه با حوله دست و صورت در پک های مخصوص در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

حوله حمامی

بهترین حوله حمام چه ویژگی هایی دارد؟

حوله از آنجایی که مستقیم با پوست خیس بدن در ارتباط است، نقش پررنگی دارد، در نتیجه انتخاب یک حوله مناسب با ویژگی های استاندارد می توان در سلامت پوست و مو بسیار تاثیر گذار باشد، آیتم هایی که در خرید حوله می توان بسیار تاثیر بگذارند شامل موارد زیر می شود.

  • رنگ دهی ثابت

یکی از آیتم هایی که در خرید حوله بسیار تاثیر گذار است رنگ حوله است که پس ندهد؛ به این معنی که برخی از حوله ها هستند که بعد از حمام وقتی استفاده می شوند رنگ آنها به بدن انتقال داده می شود و به اصلاح گفته می شود رنگ پس می دهد پس حوله ای که رنگ دهی آن ثابت باشد و با بهترین شیوه رنگرزی آن انجام شده باشد یکی از استانداردهای مهم حوله را داراست.

  • بدون پرز دهی

حوله هایی که پرز دهی دارند و پرزها و تارو پود رویی حوله روی تن می نشیند بیشتر از این که یک حس خوب را القا کنند حس کثیفی را به بدن می دهند، از این رو حوله هایی که بدون پرزدهی هستند گزینه مناسبی برای خرید هستند.

  • جاذب بودن

کاربرد اصلی حوله همانطور که می دانید برای خشک کردن تن است، پس جاذب بودن حوله حمامی یکی از ویژگی های اصلی و مهم حوله است؛ پس حوله ها یا جذب بالا گرینه های مناسبی برای یک خرید امن هستند.

  • خشک شدن سریع

حوله ها از آنجایی که اغلب رطوبت دارند مکان مناسبی برای تجمع باکتری هستند، در نهایت باید حتما بعد از حمام حوله را به گونه ای قرار دهید که زودتر خشک شود، و حوله هایی که بافت آن ها به صورتی است که قابلیت خشک شدن سریع را دارد از دسته حوله ها با ویژگی های استاندارد حوله می باشد.

  • تنوع رنگ بندی

زمانی که تولید کنندگان طیف وسیعی از حوله ها را به مرحله اجرا می رسانند بهتر است تنوع رنگ را هم در نظر بگیرند تا طیف وسیعی از سلیقه ها را در بر بگیرند، تولید انواع رنگ بندی گرم و سرد، روشن و تیره می تواند کار را برای خریدان راحت کند.

حوله حمامی

چگونه حوله حمامی تهیه کنیم؟

برای تهیه حوله حمامی در سایز بزرگ و انواع سایز ها می توانید با کارشناسان ما ارتباط بگیرید تا انواع مدل ها را با لیست قیمت در اختیارتان قرار دهند.