جستجو کردن

خرید حوله تن پوش ست

خرید حوله تن پوش ست برای عروس و داماد ها گزینه مناسبی برای چیدمان اتاق می باشد، ضمن اینکه می تواند گزینه خوبی برای تکمیل کردن ملزومات حمام باشد.

حوله تن پوش ست

انواع ست حوله تن پوش

  • ست تن پوش نوزادی

ست های نوزادی معمولا از بهترین اجناس تهیه می شوند، برای تهیه ست های نوزادی حتما نوع با کیفیت آن را تهیه کنید، بدن نوزادان بسیار حساس می باشد و بعد از حمام ممکن است آسیب پذیر تر هم باشد برای همین حوله ای مورد استفاده نوزادان باید با بالا ترین کیفیت باشد.ست حوله نوزادی ممکن است شامل یک عدد تن پوش، یک حوله کلاه دار، لیف حوله ای و یک حوله دست و صورت می باشد.

حوله تن پوش ست

  • ست حوله کودک

حوله کودک هم هم مانند حوله نوزادان دارای بالاترین کیفیت می باشد و الیاف نرم و جاذب آن کیفیت آن را دو چندان می کند، ست حوله کودکان عموما شامل یک عدد حوله تن پوش کلاه دار و دمپایی و گاها حوله استخری هم به این ست افزوده می شود.

حوله تن پوش ست

  • ست تن پوش زنانه

ست های تن پوش زنانه با رنگبندی های متنوع و اجناس متفاوت موجود هستند که نهایتا در قیمت خرید آن ها تاثیر گذار است، ست های تن پوش زنانه شامل یک عدد حوله تن پوش کلاه دار، یک عدد دمپایی زنانه، حوله استخری یا حمامی، یک عدد حوله دست و صورت می باشد.

حوله تن پوش ست

  • ست تن پوش مردانه

ست های تن پوش مردانه هم مانند زنانه ممکن است دارای همان تعداد تکه باشد با این تفاوت که رنگبندی آنها ممکن است متفاوت باشد، ضمن اینکه گاها تن پوش های زنانه ممکن است دارای گلدوزی و طرح های متفاوت باشد.

حوله تن پوش ست

  • ست حوله عروس و داماد

ست های عروس و داماد با زیباترین بسته بندی ها و طرح و رنگ ها موجود هستند ست های عروس و داماد ممکن است دارای دو عدد تن پوش و دو عدد دمپایی باشند که به نیم ست معروف است و ممکن است دارای ست کامل باشد، ممکن است دارای ست کامل یعنی دو عدد تن پوش، دو عدد دمپایی، دو عدد حوله حمامی یا استخری، و دو عدد حوله دست و صورت می باشد و گاها دو عدد لیف حوله ای هم در این ترکیب وجود دارد.

حوله تن پوش ست

قیمت خرید حوله ست

قیمت خرید حوله با توجه به اینکه چه نوع حوله ای و یا ست و نیم ست را تهیه کنید متفاوت است، برای استعلام از قیمت انواع مختلف حوله می توانید از طریق منو تماس با ما با کارشناسان ما ارتباط گرفته و استعلام موجودی و قیمت را دریافت کنید.

حوله ست از کجا بخرم؟

تبریز و اصفهان و یزد سه شهر اصلی برای تولید حوله است، که با کیفیت ترین حوله ها را تولید می کنند، و در واقع می تواند در کیفیت با انواع خارجی رقابت کند.

  • مجموعه سعاد گردآورنده انواع حوله های تبریز، یزد و اصفهان می باشد که در تنوع زیاد انواع حوله را به صورت عمده در اختیار مشتریان قرار می دهد.