جستجو کردن

حوله دست و صورت

حوله دست و صورت حوله هایی هستند مجزا، ممکن است اسم این دو حوله کنار هم بیاید اما حوله های دست از حوله های صورت مجزا هستند و به صورت جداگانه استفاده می شود.

حوله دست و صورت در کارتن ها و بسته بندی در تولید عمده

حوله دست و صورت بچه گانه

حوله دست و صورت بچه گانه عموما ابعاد کوچک تری دارند و طرح های موجود بر روی آنها عروسکی و متفاوت هستند که متناسب با علایق و طبع کودکان طراحی شده است.
جنس حوله کودکان بسیار نرم است که کاملا بدون پرز دهی است، دارای کمترین وزن می باشد که استفاده از آن برای کودکان بسیار راحت است.

حوله دست و صورت نوزاد

نوزادان در بدو تولد و در ماه های اول زندگی ریزش آب دهان رایج است، که عموما این اتفاق از سه ماهگی شروع می شود، حال ان که پوست صورت نوزادان بسیار نازک است و مادران برای پاک کردن صورت نوزاد خود از دستمال کاغذی استفاده نمی کنند چون ممکن است دستمال کاغذی بر روی پوست نوزاد ایجاد آلرژی کند، ضمن اینکه استفاده از هر حوله ای هم توصیه نمی شود.
حوله مورد استفاده برای پوست نوزاد باید از بهترین نوع الیاف باشد، حوله های کاملا نخی یا پنبه ای گزینه های مناسبی برای پوست حساس نوزادان می باشد.

  • حوله های نخی و پنبه ای نوزادان عموما در پک های 6 تایی موجود هستند که این وضوع برای بعداشت نوزادان توصیه می شود، باید حوله ای که برای نوزاد استفاده می شود مکرر شسته شود به همین علت تعداد بیشتر می تواند کمک کننده به بهداشت نوزادان باشد.

حوله دست و صورت در بسته بندی 6 تایی و باز شده و بدن بسته بندی

حوله آشپزخانه

در آشپزخانه در هنگام آشپزی و کارهای آشپزخانه مکرر دست ها شسته می شود، استفاده از یک حوله دست مناسب در آشپزخانه علاوع بر این که باعث می شود پوست دست آلرژی پیدا نکند، به محیط ریست هم کمک می شود، دستمال حوله های های کاغذی علاوه بر اینکه استفاده از آن ها مقرون به صرفه نیست استفاده مکرر از آن به محیط زیست بسیار آسیب می زند.

پس با استفاده از یک حوله آشپزخانه مناسب هم به سلامت پوست کمک می کنیم و هم به محیط زیست کمک میکنیم.

حوله دست و صورت که بر روی آن گلدوزی با طرح های متفوات مثل پروانه انجام شده

حوله های گلدوزی شده

برخی از حوله های دست و صورت به شکل گلدوزی شده در بازار وجود دارد، حوله های گلدوزی شده مناسب ست برای عروس ها می باشند که در چیدمان منزل می تواند کمک کننده باشد.
حوله های گلدوزی شده از سری حوله های لوکس هستند که قیمت بالاتری به نسبت ساده آن دارند.

حوله از کجا بخرم؟

برای خرید انواع حوله ها و حوله های دست و صورت می توانید از طریق تماس با ما و راه های ارتباطی موجود با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا پس از بررسی نیازهای شما بهترین گزینه برای خرید به شما پیشنهاد شود.