جستجو کردن

 حوله هتلی چیست؟و انواع آن کدامند؟

حوله هتلی چیست و انواع آن کدامند؟ و کاربرد آنها چیست؟ برای خرید این نوع حوله به چه مواردی باید دقت کرد؟

در ابتدا قبل از اینکه سوال های مطرح شده را پاسخ دهیم بهتر است بدانید از وسیله های مهم در هر هتل حوله میباشد.

حوله های هتلی

  • حوله های دستی

این نوع از حوله ها که به حوله دست و صورت معروف است حوله ایست که برای خشک کردن دست و صورت مسافران تهیه میشود که طبیعتا ابعاد کوچکتری نسبت به حوله حمامی دارند.

  • حوله حمامی

این نوع حوله ها همانطور که از نامش پیداشت برای بعد از حمام کردن در هتل استفاده میشود و دارای ابعاد بزرگتری هستند نسبت به حوله های دستی هستند.

  • حوله زیر پایی

حوله های زیر پایی حوله هایی هستند در مقابل درب سرویس بهداشتی و حمام ها قرار داده میشود و برای خشک کردن پاها مورد استفاده قرار میگیرد.

جنس و بافت حوله های هتلی

حوله های هتلی به این دلیل که بیشتر مورد شست و شو و ضدعفونی قرار میگیرد باید جنس مرغوبی داشته باشد که اگر چنین نباشد بعد از چند بار شست و شو به طور کامل رنگ و بافت آن تغییر میکند و دیگر نمیتوان از آن برای سایر مسافرین استفاده کرد.

از دیگر مواردی که در خصوص بافت حوله باید دقت کرد میزان ابگیری آن است و علاوه بر آن حوله مرغوب حوله ایست که بعد جذب کردن رطوبت به خود باید در مدت زمان کوتاهی خشک شود چرا که رطوبت باعث تجمع باکتری در حوله میشود و از آنجایی که حوله مستقیما با پوست در ارتباط میباشد باعث بروز حساسیت و بیماری میشود.

رنگ حوله های هتلی

شاید برایتان سوال شده باشد که چرا حوله های هتلی اغلب به رنگ سفید هستند؟

حوله های هتلی چون بیشتر مورد شست و شو قرار میگیرند بیشتر ضدعفونی میشوند، رنگ سفید آنها باعث میشود در هنگام ضدعفونی کردن  و براق کردن آسیب نبیند ضمن آنکه حوله سفید براحتی لک ها و کثیفی ها رو نمایان میکنه و همین علت باعث میشه مسافران با خیال آسوده از آنها استفاده کنند.

در انتخاب حوله هتلی حتما آیتم های گفته شده را مورد بررسی قرار دهید تا بهترین خرید را داشته باشید.