جستجو کردن

فروش و عرضه حوله نوزاد

فروش و عرضه حوله نوزاد به صورت عمده و تکی با کیفیت مرغوب در رنگ بندی های متنوع و مدل های متفاوت در چندین سایز بندی در اختیار مشتریان قرار میگیرد.

مواردی که برای انتخاب حوله نوزاد اهمیت دارند کدامند؟ فرق حوله نوزاد با دیگر حوله ها در چیست؟
آیا رنگ حوله نوراد مهم است؟

یکی از فرآیند هایی که در بدو تولد نوزادان برای مادران دغدغه ایجاد میکند حمام کردن نوزادان است،برای اینکه این دغدغه کم شود باید ملزومات حمام برای نوزاد به بهترین شکل عرضه شود و یکی از آن ملزومات حوله نوزاد است.

شکل حوله نوزدان

حوله نوزادان عموما به شکل سه گوش و کلاه دار تولید میشود، استفاده از حوله های تن پوش برای نوزادان کار دشورایست به همین جهت حوله ها به این شکل تولید میشوند.
حوله های سه گوش هم در مدل های متفاوت با طرح های عروسکی و کودکانه موجود هستند و البته مدل های بدون طرح هم از دیگر انواع این نوع حوله ها هستند.

رنگ حوله نوزادان

شاید به نظر نرسد که رنگ حوله کودکان چقدر دارای اهمیت باشد، بهتر است بدانید چون نوزادان پوست بسیار لطیف و نازکی دارند خیلی سریع در معرض حساسیت های پوستی قرار میگیرند، از انجایی هم که حوله تماس بسیار مستقیمی با بدن نوزاد دارد باید همیشه عاری از هر گونه میکروب باشد یکی از گزینه های قابل تشخیص کثیفی از روی حوله رنگ آن است اگر رنگ حوله سفید و یا روشن باشد زمانی که حوله کثیف میشود براحتی قابل تشخیص میباشد.

خصوصیات حوله نوزادان

قدرت جذب بالا:جذب بالا از ان جهت اهمیت دارد که بدن نوزادان حساس است در فصل سرما ممکن است خیلی سریع دچار سرماخوردگی شوند پس به عنوان یک مادر بهت است حوله با جذب بالا انتخاب کنید تا خیلی سریع بتوانید لباس نوزادتان را بپوشانید. حوله های تولید شده از پنبه بیشترین جذب را دارند.

سرعت خشک شدن سریع: از آنجایی که مکان های مرطوب محل رشد و تحمع باکتری ها میباشد حوله ای که با سرعت بیشتر خشک میشود گزینه بهتری برای نورادان میباشد.

نرمی: حوله هایی که نرم و ابریشمی هستند مثل انواع نانو و پنبه ای گزینه های مناسبی برای پوست های لطیف نوزادان هستند.در نتیجه جنس حوله تعیین کننده میزان نرمی حوله است.

آنتی باکتریال:همانطور که نام آن پیداست حوله آنتی باکتریال ضد باکتریست که گزینه مناسب برای انتخاب میباشد.

در نتیجه شما زمانی که میخواهید خرید مطمین داشته باشید باید اطلاعات کامل نسبت به محصول مورد نظرتان داشته باشید.