جستجو کردن

حوله سفید هتلی

حوله سفید هتلی در کیفیت های مختلف به هتل ها عرضه می شوند، اگر دقت کرده باشید اغلب حوله های هتلی سفید رنگ هستند که البته این انتخاب رنگ هوشمندانه حس خوب تمیزی را به مسافران میدهد.

چرا رنگ حوله های هتلی سفید است؟

یکی از استاندارد هایی که اغلب کشورها برای حوله های هتلی قرارداده اند انتخاب رنگ سفید برای این اماکن است، اما جدا از قوانینی که وجود دارد انتخاب این رنگ بسیار به جا بوده است، همانطور که میدانید رنگ سفید تمام آلودگی ها را براحتی نشان میدهد، ممکن است لک های ریز یا آلودگی های کوچک در سایر رنگ ها به چشم نیاید اما رنگ سفید باعث میشود بهداشت در هتل ها بهتر حفظ شود.

آیا میشود حوله هتلی را با خود برد؟

قبل از پاسخ دادن به این موضوع بهتر است بدانید هر وسیله ای که قابلیت دوبار استفاده را در هتل نداشته باشد را میتوان هنگام خروج از هتل با خود برد، مثل دمپایی های یکبار مصرف، کلاه یکبار مصرف، اما حوله های هتلی از آن دسته نیستند، به این علت که بعد از خروج مسافران سپس ضدعفونی و شست و شو میشود و مسافران بعدی از آن استفاده میکنند.

انواع حوله های هتلی

حوله های هتلی سفید در انواع حمامی، دست و صورت و حوله زیر پایی عموما موجود هستند، در اغلب هتل ها شما شاهد همین سه مدل حوله خواهید بود.

حوله های حمامی حوله هایی هستند با ابعاد حدودا 80*180 که به صورت مستطیل شکل هستند، برای بعد از حمام و خشک کردن مورد استفاده قرار میگیرند.

حوله های دستی هم حوله هایی هستند با ابعاد کوچکتر از حوله های حمامی و برای خشک کردن دست و صورت کاربرد دارند.

حوله های زیر پایی در حمام ها برای بیرون آمدن از حمام است که عموما در جلوی درب سرویس های بهداشتی قرار داده میشود تا پای خود را با آن خشک کنند.

حوله هتلی تن پوش

همانطور که گفته شد در اغلب هتل ها حوله های حمامی برای پس از حمام وجود دارد، اما گاها دیده میشود در برخی از هتل ها حوله های تن پوش سفید رنگ که قد آنها عموما تا بالای زانو می باشد برای مسافران تهیه شده است.

حوله های اسپا

در هتل های عموما 5 ستاره خدماتی مثل حمام های آب گرم و ماساژ در استخرها و خدمات ورزشی ارائه میدهند، در نتیجه برای خدمات رسانی بهتر در این اماکن حوله هایی تحت عنوان حوله های اسپا قرار داده اند که برای خشک کردن بدن، برای زیر سر و حتی به عنوان زیر انداز استفاده میشود.

حوله هتلی سفید

کیفیت حوله های هتلی

شاید به نظر برسد حوله های هتلی از کیفیت بالایی برخوردار نیستند، اما بهتر است بدانید با توجه به اینکه در هتل ها بیشتر از منازل حوله ها مورد استفاده و شست وشو قرار میگیرند اگر حوله مصرفی از انواع بی کیفیت آن باشد بسیار زود خراب میشود و قابل استفاده نخواهد بود، در نتیجه حوله هایی که در هتل ها میبیند اتفاقا اغلب حوله هایی هستند مرغوب و با کیفیت.

شست و شوی حوله هتلی سفید

حوله های هتلی به صورت منظم بعد از خروج مسافران ضدعفونی و شست و شو می شوند، رنگ سفید آنها شست و شو را راحت تر کرده است، و باعث شده کارکنان و پرسنل بخش تنظیف براحتی بتوانند از انواع لکه بر و ضد عفونی کننده برای شستن آنها استفاده کنند.

  • زمانی که یک هتل امکانات رفاهی مناسب و البته پاکیزه ای را برای مسافران خود فراهم کند، قطعا علاوه و بر اینکه یک تجربه بسیار لذت بخش برای مسافرین خود فراهم میکند در واقه برای هتل خود تبلیغات لازم را کرده است، و یک حوله خوب و باکیفیت میتواند در نتیجه در مراحل برندسازی آن هتل کمک شایانی کند.