جستجو کردن

حوله اسپا چیست؟

حوله اسپا در واقع می توان گفت همان حوله های حمامی هستند در سایزهای کوچکتر که در مراکز زیبایی پوست، استخر ها، سال های ماساژ، سالن های ورزشی لوکس مورد استفاده قرار میگیرند.

4 ویژگی خلاقانه حوله اسپا

در مراکز حرفه ای ماساژ با استفاده از یک حوله لوکس و مرغوب میتوانید یک تجربه بسیار دلنشین را در افراد ایجاد کنید، در اماکنی مثل هتل های لوکس مسافرانی که مسیر طولانی را پیموده اند یکی از تجربه های دلنشین و شاید هم ضروری در سفر گرفتن یک ماساژ حرفه ای است، و داشتن امکانات کامل برای مسافران از ملزومات آن مرکز است.

حوله اسپا

در هنگام فیشال وجود یک حوله نرم با الیاف پنبه ای حس خوب فیشال را قطعا چندین برابر میکند، و از انجایی که حوله اسپا مخصوص ماساژ صورت ارتباط مستقیم با پوست صورت دارد باید با کیفیت عالی ارائه شود تا از بروز هرگونه حساسیت جلوگیری شود.

حوله اسپا

در مراکز آبی بعد از استخر و سونا میتوان از حوله اسپا استفاده کرد تا دادن خدمات به بهترین شکل را تکمیل کنید.

حوله اسپا

در مراکز خدمات ورزشی حرفه ای و لوکس وجود حوله یکی از ملزومات آن سالن است، در واقع اگر شما بخواهید ویژگی یک سالن ورزشی مجهز را بررسی کنید، قطعا داشتن حوله ای با کیفیت و البته نرم و با بهداشت بالا در لیست تجهیزات خواهید دید.

حوله اسپا

مشخصات حوله اسپا

  1. ایجاد حس ملایمت بر روی پوست: از انجایی که حوله ها در تماس مستقیم با پوست بدن و یا صورت هستند ملایمت و نرمی حوله شاید یکی از ویژگی هایی باشد تولید کندگان آن باید بیشترین تمرکز خود را بر آن بگذراند.
  2. با دوام بودن محصول: از انجایی که این حوله های اغلب در مراکز تجاری مورد استفاده قرار میگیرد و بیشتر شست و شو میشود پس باید به نسبت محصولی با دوام تولید شود تا مدت عمر آن افزایش پیدا کند.
  3. جنس با کیفیت: منظور از جنس با کیفیت حوله هایی هستند که چه به لحاظ نرمی و لطافت چه به لحاظ تارد و پود و البته شکل ظاهری دارای بهترین ویژگی ها باشد.
  4. انتقال حس لوکس بودن: از انجایی که افرادی که حوله اسپا را خریداری میکنند در مراکز تجاری خود از آن بهره میگیرند هر آیتم در مرکز خوب به برندسازی و ایجاد حس خوب در مشتریان آنها نقش پر رنگی دارد، حوله ای که طراحی لوکسی دارد قطعا یکی از آیتم های تاثیر گذار در این بخش خواهد بود.
  5. تطبیق پذیری برای نیازهای مختلف: به طور مثال اگر فردی برای سالن ورزشی خود انواع حوله اسپا را تهیه کرده است، و اگر به مرکز خود سالن ماساژ یا فیشال اضافه کند باید حوله ای که خریداری کرده است تمام بخش ها را پوشش دهد.

نحوه مراقبت از حوله اسپا

مراقبت و نگهداری از حوله های اسپا مانند هر حوله ای است با این تفاوت که این حوله ها بیشتر شست و شو می شوند، پس به چند نکته در مورد شست و شو حوله اسپا اشاره میکنیم.

  • قبل از اولین استفاده بشویید: حوله های جدید ممکن است آلودگی هایی بر روی آن در فرآیند تولید داشته باشد، در نتیجه با شست و شوی اولیه می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.
  • حوله اسپا را بیشتر بشویید: با توجه به اینکه ممکن است افراد مختلف از آن استفاده کنند بیشتر شستن آن به حفظ بهداشت مرکز شما کمک میکند.
  • از استفاده از انواع سفید کننده پرهیز کنید: استفاده از سفید کننده های ممکن است این تصور را به وجود آورد که به بهداشت حوله کمک کرده است اما بهتر است بدانید به بافت پارچه آسیب میرسد، و البته طول عمر حوله شما کوتاه تر میشود، ممکن است حوله شما دیگر لطافت قبلی خود را نداشته باشد؛ و جدا از همه اینها ممکن است به خوبی از روی حوله پاک نشود و به مرور زمان مشکلات جدی را برای پوست شما به وجود آورد.
  • از سرکه برای شست و شوی حوله اسپا استفاده کنید: گاهی ممکن است ذراتی روی حوله باقی بماند یا مثلا حوله بوی نامطبوعی بدهد که بد از شست و شو هم آن بو را داشته باشد، این ترفند خاص و منحصر به فرد میتواند دوباره آنها را نو کند.
    حدود نصف استکان سرکه سفید در مراحل شست و شو کمک کننده بزرگی برای طراوت بخشیدن به حوله اسپا شما می باشد.

حوله های اسپا در مرکز خرید حوله خریداری کنید.

چه برای استفاده شخصی و چه برای مراکز تجاری خود نیاز به خرید عمده حوله اسپا دارید و البته انواع حوله ها، ما برای فروش عمده به شما انواع حوله در شکل ، طرح، اندازه و مدل را با قیمت های متفاوت متناسب با دکوراسیون شما در اختیارتان قرار میدهیم.