جستجو کردن

قیمت حوله تن پوش

قیمت حوله تن پوش بسته به اینکه چه برندی را انتخاب کنید، و کیفیت و طرح آن چگونه باشد، تولید داخل باشد یا وارداتی از 900 هزار تومان تا 2900 هزار تومان متغییر است.

حوله تن پوش

مشخصات یک حوله تن پوش خوب

سبکی حوله: یکی از آیتم های بسیار مهم در انتخاب حوله وزن آن است، در واقع سبک بودن حوله یکی از ویژگی های یک حوله خوب می بلشد، باید وزن تمام شده حوله به گونه ای باشد که سنگینی آن را روی دوش خود حس نکنیم، حوله ها با وزن متوسط عموما از جنس پنبه و کتان هستند.

دوخت خوب: قطعا ظاهر حوله ای که داریم برایمان اهمیت دارد، حوله هایی که دوخت تمیز و لوکس دارند حس بهتری را میدهند.

رنگرزی استاندارد: حوله هایی که رنگرزی خوبی داشته باشند به بدن رنگ پس نمیدهند ، بعد از شست و شو رنگ آن تغییر نمی کنند، و در واقع رنگ ثابت حوله ها یکی از آیتم های واقعا مهم در فرآیند یک حوله خوب است.

بافت و جنس حوله: حوله هایی که دارای ویژگی های بافته شده از بهترین نوع نخ پنبه، تراکم عالی ، دو دوخت، بافته شده توسط بهترین دستگاه های صنعتی باشند میتوانند حوله ایی قابل قبول برای یک خرید مطمئن باشند.

چرا حوله های تن پوش محبوب هستند؟

حوله های تن پوش یکی از محبوب ترین حوله ها برای اکثریت هستند، حوله های تن پوش که همان حوله پالتویی هستند که به علت مدلی که دارند راحت ترین حوله ها شناخته شدن، به همین دلیل به حوله های استراحت بعد حمام هم معروف هستند، از آنجایی که مانند لباس هستند براحتی میشود بعد از حمام یک استراحت دلچسب با حوله تن پوش داشته باشیم.

انواع حوله تن پوش

حوله های تن پوش در انواع مردانه، زنانه، و بچه گانه و ست تولید میشوند که اینها خود در انواع با کلاه، بدون کلاه همراه با دمپایی یا بدون دمپایی میباشند، بعضی از حوله های تن پوش در نوع ست حوله خانم و آقا، یا در نوع ست حوله تن پوش و حوله حمامی و یا در ست حوله حمامی و حوله دست و دمپایی موجودند.

حوله تن پوش داخلی

مجموعه ما با همت و تلاش تولید کنندگان داخلی انواع حوله را با کمترین واسطه در اختیار خریداران قرار میدهد، انواع حوله تن پوش از نوع اقتصادی و یا حوله های لوکس بسته به انتخاب و شرایط خریداران وجود دارد، خرید عمده انواع حوله تن پوش قطعا میتواند در قیمت نهایی هر حوله تاثیر گذار باشد.