جستجو کردن

حوله دکلته زنانه یا بند دار

حوله دکلته زنانه میتواند یک انتخاب درست برای سفر، استخر، باشد، به علت حمل راحت آن میتوان آن را حتی حوله سفری نامید.
حوله دکلته زنانه فضای کمتری را میگیرد و قطعا وزن کمتری دارد، در نتیجه می تواند یک انتخاب راحت برای سفرهای شما باشد، حوله دکلته زنانه در انواع بند دار، بدون بند وجود دارد.

حوله دکلته زنانه

حوله دکلته زنانه چیست؟

این حوله با دو دکمه یا با چسب یا با دو بند طراحی شده است، گزینه ای راحت برای بعد از حمام سریع یا دوش گرفتن در خارج از منزل می باشد.

کاربرد حوله دکلته

حوله های دکلته یا بند دار بودن آستین درست است که یک انتخاب راحت برای منزل است اما یک انتخاب هوشمندانه برای ساحل، استخر، سفر، بعد از تمرینات ورزشی، میباشد و البته بعد از یک تفریح جذاب در پارک آبی قطعا کار شما را برلی تعویض لباس بسیار راحت می کند.
در واقع میتوان گفت یک حوله ایمن برای تعویض لباس شما در مکان های عمومی باشد.

ابعاد و ضخامت حوله دکلته

در تولیدی های متفاوت ابعاد متفاوت و البته ضخامت های گوناگونی وجود دارد، حوله هایی هستند با ضخامت بیشتر که می توان در منزل هم استفاده کرد، حوله هایی پارچه ای که میتوان آنها را در استخر، ساحل استفاده کرد، ابعاد آنها هم عموما 70*140 می باشند.

حوله دکلته، آخرین روند مد

حوله دکلته که حوله دامنی هم به آن گفته می شود، یکی از جدیدترین طراحی ها در دهه اخیر می باشد که واقعا راحتی در دوش گرفتن در مکان های عمومی را راحت کرده است.

حوله دکلته زنانه

مشخصات کلی حوله دکلته زنانه

  1. طراحی کاربردی: نوع طراحی خاص آن علاوه بر اینکه میتوانید در استخر و سونا براحتی ازش استفاده کنید، بعد از حمام کار شما را برای زدن روغن و انواع لوسیون راحت میکند.
  2. جنس حوله: حوله های دکلته در انواع جنس های نخی، پشمی، بامبو در طرح های مختلف در اختیار خریداران قرار میگیرد.
  3. فوق العاده جاذب و خشک شدن سریع: چون بیشترین کاربرد را در خارج از منزل دارند پس طبیعتا باید خاصیت خشک شدن سریع را داشته باشند تا بتوان براحتی از آن استفاده کرد.
  4. مراقبت و نگهداری آسان: با توجه به اینکه وزن و ضخامت کمی دارد براحتی شسته میشود، در نتیجه نگهداری از آن بسیار آسان است.
  • گروه تجاری سعاد با گرد آوری از تولید کنندگان در سراسر کشور در طیف رنگی محختلف موجود است، نه تنها حوله ایست کاربردی و مطابق با مد روز، با طراحی این حوله های لوکس به حوله های معمولی راضی نشوید، این حوله های دامنی برای سفرهای ساحلی، جلسات سونا، روزهایی که ماساژ می گیرید، یا یک روز هیجان انگیر را در پارک آبی می گذرانید، و بعد از یک تمرین ورزشی ایده آل این حوله ها مطمئنا به یک اکسسوری حمام مورد علاقه و دلخواه شما تبدیل خواهد شد، با داشتن این حوله های جذاب روال دوش گرفتن خود را جداب کنید.