جستجو کردن

خرید کلاه حوله ای

خرید کلاه حوله ای شاید به نظر نرسد چقدر حائز اهمیت است، اما بهتر است بدانید از آنجایی که کلاه حوله ای مستقیما با موی خیس ارتباط دارد می تواند در سلامت موهای شما بسیار تاثیر گذار باشد، پس در نتیجه انتخاب یک کلاه حوله ای با کیفیت در روند مراقبت از مو شما بسیار مهم است.

جنس با کیفیت کلاه حوله ای

یکی از نکات مهم در انتخاب یک کلاه حوله ای میزان جذب پذیری آن حوله است، دقت کنید زمانی که موها در کلاه قرار دارند به صورت دایره ای و و پیج خورده هستند، از انجایی که خیس هم هستند اگر در مدت زمان بیشتری در کلاه بمانند قطعا دچار شکستگی می شوند و در مدت زمان طولانی و تکرار این شکستگی ها منجر به ایجاد موخوره در سر میشود.

پس اگر کلاه حوله ای که بر روی سر شماست میزان جذب پذیری خوبی داشته باشد میتواند آسیب رسانی به موی شما را به حداقل برساند.
حوله های میکروفایبر زمان خشک شدن موی شما را بسیار کاهش میدهد، قدرت جذب پذیری آن دو برابر حوله نخی خواهد بود، البته میکروفایبر حدودا 200 برابر به نسبت موی شما نازک تر است، پس این نارکی آن کمک میکند آب بیشتری را به خود جذب کند، در نتیجه به یک الیاف محبوب برای خشک کردن مو تبدیل شود.

چرا کوتاه کردن زمان خشک شدن مو مهم است؟

خشک کردن مو با سرعت بیشتر از این جهت مهم است که موی مرطوب بسیار شکننده است، اگر زمان طولانی خیس بماند، هنگامی که میخواهید اقدام کنید که موی خود را با سشوار خشک کنید هر چقدر بیشتر رطوبت آن گرفته شده باشد آسیب کمتری مو میبیند.

یا ممکن است برای همه پیش آمده باشد که با موی خیس به تختخواب خود میروند، هنگام خواب با موی خیس بسیار مو در معرض شکستن، موخوره گرفتن و البته وز شدن خواهد شد پس اگر حوله ای داشته باشیم که کاملا خیسی مو را بگیرد میتوانیم مراقبت از مو را به شکل بهتری انجام دهیم.

وزن حوله

وزن و گرم یک حوله باید کم باشد، سبکی حوله هایی با جنس میکروفایبر جدا از فوایدی بسیار زیادی که برای موهای شما دارد، در گردن درد شما هم موثر است.

موهای خیس خودشان وزن زیادی دارند، اگر حوله ای که برای خشک کردن آنها استفاده میکنید هم سنگین باشد، در نتیجه قطعا دچار خستگی می شوید و چه بسا گردن شما هم آسیب ببیند، پس قطعا وزن کلاه حوله ای از آیتم های بسیار مهم در انتخاب حوله خواهد بود.

شست و شو کلاه حوله ای

کلاه حوله ای مستقیما با موی خیس شما در ارتباط است، پس از شستن کلاه خود با مواد شوینده قوی، لکه برها، سفید کننده جدا بپرهیزید، اگر مقداری از آن ماده در بافت کلاه باقی بماند علاوه بر اینکه مو شما آسیب های زیادی مبیند، پوست سرتان دچار آلرژی می شود.

بهترین روش شست و شو برای آنها یک ماده شوینده بسیار ضعیف در حجم کم است، و البته ترکیب سرکه و جوش شیرین یک روش بسیار عالی برای از بین بردن بوی رطوبت در کلاه ها و زردی حوله و انواع میکروب ها می باشد.
برنامه مناسب برای ماشین لباسشویی یک چرخه آرام همراه با آب سرد می باشد که بافت حوله از بین نرود.

خرید عمده کلاه حوله ای

قطعا هرید عمده کلاه حوله ای میتواند به کاهش هزینه آن کمک کند. کلاه حوله ای ها انواع مختلف ساده، پیچی، دکمه دار و بندکی با کیفیت بالا در جنس میکروفایبر، نخ و البته پنبه موجود است.