جستجو کردن

پخش عمده حوله هتلی

پخش عمده حوله هتلی در رنج قیمتی متفاوت در انواع مدل های دست و صورت، حوله حمامی، حوله تن پوش، حوله زیر پایی و حوله هتلی اسپا و استخری موجود است.

قطعا انتخاب یک حوله هتلی با کیفیت می توانند انتقال دهنده حس خوب برای مسافرین و مهمانان هتل شما باشد.

حول هتلی
چطور یک حوله باکیفیت را تشخیص دهیم؟

قطعا نمیخواهید حوله ای که پوست تن شما را لمس میکند، زبر باشد، اما چطور می توان مطمئن شد که حوله انتخابی ما با کیفیت است؟
برای ایمن بودن در انتخاب بهتر است سراغ حوله های 100 درصد نخی بروید، هم جاذب خوبی برای آب بدن هستند و هم بسیار نرم هستند، ضمن اینکه با گذر زمان و استفاده بیشتر نه تنها بی کیفیت نمیشوند بلکه نرم تر هم میشوند.

حوله ها با مواد مصنوعی و پلی استر ممکن است ارزان باشند اما دیگر جاذب و نرم نیستند، و قطعا تاثیر منفی در روند جذب مهمانان در هتل میشود، حال اگر میخواهید حوله ارزان تر انتخاب کنید انتخابتان از الیاف ترکیبی پلی استر و پنبه باشد که به پلی پنبه هم معروف هستند.

نکاتی در مورد انتخاب ایده آل حوله هتلی

پیچ و تاب: به این معنی می باشد که نخ حلقه در واقه چقدر پیچ خورده است، اگر حوله پیچش بیشتر و بالاتری داشته باشد به این معنی است که دوام بیشتر و عمر طولانی تری را خواهد داشت. اما پیجش کم جذب آب بیشتری را خواهد داشت.

پنبه شانه شده: به این معنی است که برای از بین بردن الیاف کوتاه و صاف شدن الیاف باقی مانده برس زده می شوند، که این هم خب باعث نرمی بیشتر حوله و دوام بیشتر خواهد شد.

پنبه ریسیده شده: الیاف های بلند و کوتاه را به هم تابیده می شود، و این موضوع باعث میشود که مواد محکم تر و البته صاف تری را داشته باشند.

پنبه ترکی: الیاف آن باریک است، به جذب بیشتر کمک میکند، نرمی فوق العاده، و البته درخشندگی خوب به حوله میدهد.

پنبه مصری: محبوب ترین حوله از نظر لوکس بودن در واقع حوله ها با پنبه مصری هستند. اگر چه نردیک ترین جایگزین برای این الیاف پنبه ترکی می باشد.

حول هتلی
چرا کیفیت حوله هتلی مهم است؟

زمانی که به دنبال انتخاب یک حوله خوب برای هتل خود هستید، می توانید با یک انتخاب درست تجربه ای لوکس و البته لذت بخش برای مسافران و مهمانان فراهم کنید که تاثیری قطعا ماندگار بر جای بگذارد.

به عنوان مالک یا مدیر هتل ارائه حوله های با کیفیت خوب و بالا باید از ضرورت های هتل شما باشد تا احساس خوب و راحتی را برای مهمانان خود ایجاد کنید، که در واقع این موضوع خود برندسازی هتل شما، و ماندگاری مهمانان هتل تاثیر یسیار زیادی دارد.

موضوع بعد این است که شست و شوی حوله های هتلی قطعا بیشتر از حوله های خانگی خواهد بود، اگر حوله شما کیفیت قابل قبولی نداشته باشد به سرعت تار و پود آن از بین میرود، کهنه میشود، و تعویض مجدد آن به نسبت برایتان پر هزینه تر خواهد بود.

شما با خرید عمده انواع حوله های هتلی در مدل حمامی، دست و صورت، استخری و دیگر مدل ها به صورت عمده میتوانید هزینه های خرید را کاهش دهید.