جستجو کردن

خرید حوله بچه گانه

خرید انواع حوله بچه گانه با طرح های خاص، عروسکی با جنس های مختلف و البته به صورت تمام پنبه به صورت آنلاین و حضوری امکان پذیر است.

حوله بچه گانه

حمام کودکان

کودکان شما همیشه و در هر مرحله ای از زندگی در حال رشد کردن است، حمام کردن هم یک تجربه هیجان انگیز برای اکثر کودکان است که در آن کشف میکند، بازی میکنند و لذت میبرند.
استفاده از اسباب بازی های مخصوص حمام می تواند برای لذت بردن بیشتر از حمام گزینه خیلی خوبی باشد؛ حوله های کلاه دار و همینطور پارچه های چاپ شده شخصیت های خاص کارتون ها میتواند باعث شود کودک شما در حین و بعد از حمام با آنها ارتباط برقرار کند.

شست و شوی حوله بچه گانه

ایمن نگه داشتن کودک از میکروب ها: زمانی که از حمام خارج می شوید و کودک دلبند خود را با حوله ای دارد خشک می کنید ممکن است حوله آنها به نظر اصلا کثیف نرسد، اما متاسفانه هنگامی که ممکن است حوله ها تمیز به نظر بیایند، میتوانند حاوی میکروب ها و البته باکتری ها باشند.
مرطوب بودن، گرما و جاذب بودن حوله ها این خاصیت جذب و پرورش میکروب را در آن ها به وجود آورده است.

در نتیجه کارشناسان مختلف توصیه میکنند که حوله های کودکان را بعد از دوبار استفاده باید بشویید، حتی بهتر است حوله نوزادان را بعد هر بار استفاده شست و شو کنید، زیرا که کودکان سیستم ایمنی کاملی ندارند درنتیجه باید مراقبت های کامل انجام شود.

مواد شوینده مناسب و برنامه ماشین لباسشویی: برای شست و شوی حوله بچه گانه بهتر است از مایع شوینده مخصوص کودکان استفاده کنید، جدا از مواد ضدعفونی کننده خودداری کنید، برای ضدعفونی کردن حوله بچه گانه میتوانید از ترکیب سرکه و آب بهره ببرید.
اگر ماشین لباسشویی شما مجهز به برنامه البسه کودک است، با آن برنامه حوله و لباس های کودک خود را بشویید؛ اگر نیست در یک برنامه با زمان کوتاه مثلا 20 دقیقه ای، با کمترین خشک کن و آب سرد این کار را انجام دهید.

  • بعد از شست و شو بلافاصله حوله بچه گانه را آویزان کنید و سعی کنید محیط خشک شدن آن در هوای آزاد باشد.

حوله بچه گانه

تفاوت حوله کودک و بزرگسال

شاید در منزل خود تعداد زیادی حوله نو داشته باشید که گمان کنید که می توانید از انها برای کودک خود استفاده کنید، اما بهتر است بدانید آنها حوله ها ضخمامت، نرمی، جنس، و حتی بافت متناسب با پوست کودک شما را ندارند، شما با یک انتخاب هوشمندانه می توانید کودکان را که مستعد ابتلا به سرماخوردگی بعد حمام هستند ایمن نگه دارید.

انواع سایز بندی حوله کودک

حوله های کودکان و نوزادان در سایز بندی مختلف وجود دارد، عموما حوله نوزادان به شکل سه گوش با یک کلاه است که مراحل بعد حمام را برای مادران آسان کند، اول از همه باید مشخص کنید حوله را برای چه منظوری میخواهید، حوله های بچه گانه در انواع تن پوش، حوله استخری، حوله پیچ و یا حوله های کلاه دار موجود هستند.

حوله بچه گانه

حوله از کجا بخریم؟

انواع حوله های کودکان با جنس های پنبه، بامبو، و الیاف طبیعی در قدهای 80 90، 100، با طرح های متنوع و البته ساده موجود هستند که شما برای خرید عمده انواع حوله بچه گانه میتوانید به صورت حضوری و آنلاین اقدام کنید.