جستجو کردن

انواع حوله حمام نوجوان

انواع حوله حمام نوجوان با طرح های ساده و عروسکی موجود است، قطعا خرید حوله برای نوجوانان کار پیچیده ای نیست زیرا که نوجوانان نیازها و الویت های خود را در خصوص نوع حوله انتخابی خود می دانند.

در واقع آگاهی کامل نسبت به طرح و مدل انتخابی خود دارد و فقط والدین میتوانند در خصوص کیفیت حوله ها آنها را راهنمایی کنند.

حوله حمام نوجوان

سایز حوله نوجوان

حوله های نوجوانان در سایز بندی های مختلف در اختیار مصرف کنندگان قرار میگیرد، حوله های موجود از قد 80 موجود است تا قد 150، بسته به اینکه شما دارای چه نوع اندامی هستیید میتوانید انواع آن را با قد 80، 90، 100، 110، 120، 130، 140، 150 انتخاب کنید.

انواع قد حوله نوجوان

خب قطعا قبل خرید حوله برای نوجوانان اول باید مشخص کنیم مد نظر ما چه حوله ای خواهد بود؟ حوله های نوجوانان در مدل های قد تا زانو ، پایین زانو، تا مچ پا موجود هستند.

انواع حوله نوجوان

انواع حوله های نوجوان شامل حوله تن پوش، حوله استخری، و حوله حمامی موجود هستند، اما پرفروش ترین نوع حوله برای نوجوانان حوله تن پوش است، شاید دلیل این انتخاب این است که حوله های تن پوش راحت هستند، استفاده از آن حوله آنها را از سرماخوردگی بعد حمام دور میکند، امکان استراحت بعد حمام را فراهم می کند و در واقع میتوان گفت حوله های تن پوش شرایط ایده آل بعد حمام را به وجود می آورد.

حوله حمام نوجوان

انواع مدل حوله حمام نوجوان

مذل هایی که امروزه در بازار رایج هستند در انواع ساده، عروسکی، تن پوش چاپی موجود هستند.

حوله های تن پوش عروسکی در مدل های خرسی، خرگوش، جوجه، کوالا و اسپایدرمن و دیگر انواع وجود دارند.

حوله های تن پوش چاپی با چاپ شخصیت های کارتونی مثل باب اسفنجی، بن تن، آنا السا، کیتی آنها را برای نوجوانان جذاب تر کرده است.
برخی از نوجوانان هم ساده پوش هستند و مینیمال پسند، انواع حوله های تن پشو یا حمامی هم به صورت تک رنگ با توع رنگی به صورت ساده تولید شده اند.

حوله تن پوش نوع نخی هم گزینه مناسبی برای بعد آب بازی یا استفاده در سفرها واستخرها میتواند باشد.

حوله حمام نوجوان

نحوه شست و شو

  • برای شستن در ماشین لباسشویی در مدل شستشو با کتان قرار دهید و درجه را بر روی 40 تنظیم کنید.
  • به هیچ عنوان از سفید کننده ها برای شست و شو حوله ها استفاده نکنید.
  • آنرا در معرض نور مستقیم آفتاب قرار ندهید و برای خشک کردن از اتو استفاده نکنید، حرارت مستقیم ممکن است به بافت پارچه آسیب بزند
  • حوله های چاپی را با اب کاملا سرد بشویید و بهتر است از شست و شوی دستی استفاده کنید.

خرید حوله حمام نوجوان

خرید حوله نوجوان برای خریدان در سطح کشور به صورت آنلاین و حضوری امکان پذیر خواهد بود، برای دریافت انواع مدل های حوله و اطلاعات بیشتر و استعلام لیست قیمت میتوانید با از طریق راه های تماس ارتباط بگیرید، مجموعه سعاد انواع حوله های با کیفیت تبریز، اصفهان را با کمترین قیمت در اختیار مشترین قرار می دهد.