جستجو کردن

خرید 1 حوله حمامی با کیفیت

خرید 1 حوله حمامی با کیفیت تابع خصوصیات و ویژگی هایی است که یک حوله داراست، برای خرید حوله با کیفیت باید آیتم های مختلف در آن را مورد بررسی قرار داد.

حوله حمامی

ویژگی های یک حوله حمامی خوب

  • آبگیری حوله

شاید یکی از مهم ترین ویژگی های حوله خوب جاذب بودن آن است، یک حوله حمامی خوب باید جاذب آب باشد و با خاصیت خشک کنندگی سریع لذت یک حمام دلچسب را دو چندان کند.
جاذب بودن یک حوله علاوه بر اینکه کمک کننده برای بعد از حمام می باشد مزیت مهمی بعد از شست و شو دارد.
از اونجایی که حوله ها بیشتر شست و شو می شوند بابد خیلی زود هم خشک شوند چون مکان های مرطوب محل خوبی برای رشد باکتری ها می باشند.

  • رنگ ثابت

از دیگر ویژگی های یک حوله با کیفیت داشتن رنگ ثابت آن است، ممکن است دیده باشید برخی از حوله ها در هنگام استفاده رنگ پس بدهند، در واقع بدن شما رنگ حوله را به خود بگیرد، به همین جهت رنگ ثابت حوله یکی از آیتم های مهم در هنگام استفاده می باشد.

پرز دهی

یکی دیگر از آیتم هایی که در حوله ممکن است آنرا به به یک حوله نامرغوب تبدیل کند، پرزدهی حوله است و در واقع بعد از استفاده از تارو پود حوله ممکن است به بدن فرد چسبیده باشد، در نتیجه حوله ای که پرزدهی نداشته باشد از دیگر آیتم های حوله مرغوب را داراست.

  • وزن حوله

ار آنجایی که حوله های حمامی را ممکن است برای استفاده در استخرها و همینطور لب ساحل و سالن های ورزشی و مسافرت باشد از این جهت وزن سبک آن تاثیر مستقیم در انتخاب آن خواهد داشت، حوله سنگین حمل و نقل را قطعا سخت می کند و ضمن این که می تواند شست و شو آن را طاقت فرسا کند.

حوله حمامی در رنگبندی های متنوع

نگهداری حوله

  1. برای داشتن حوله ای با کیفیت در طول مدت عمر آن بهتر است موارد مربوط به شست و شو حوله ها را رعایت بکنید.
  2. برای شست و شوی حوله بهتر است از مواد شوینده بدون آنزیم استفاده کنید.
  3. از استفاده نرم کننده ها اجتباب کنید.
  4. حوله را با آب سرد شست و شو دهید.
  5. سعی کنید در فضای آزاد و باز آن را پهن کنید تا خشک شود.

حوله حمامی

خرید حوله حمامی

ار آنجایی که در حال حاضر کارخانه های مختلف در نقاط مختلف کشور اقدام به تولید انواع مختلف حوله کرده اند ممکن است انتخاب برای خریداران کمی دشوار باشد.

مجموعه سعاد با ارتباط با چندین تولید کننده های کشور اقدام به تامین انواع حوله با قیمت های مختلف و کیفیت های متفاوت کرده است، از این رو خریدان می توانند با ویزگی ها و شرایط مناسب خود خریدی مطمئن داشته باشند، با تماس با کارشناسان ما می توانید استعلام قیمت ها و موجودی ها را داشته باشید.